Nya bilder

Vi håller på och ändrar om bilderna här på bloggen, är dock inte nöjd än så de kan bli lite ändring till! Idag har vi varit inne i Norrköping och handlat en massa mat. GImat är inte billigt, det är tydligt iaf. Vi fick trycka in allt i vår pyttelilla kyl och frys, men nu är de gjort iaf!

Hemma själv nu på kvällen, A är på fotboll i Åtvidaberg. Bra tillfälle för mig att plugga. Läser om integration i Sverige och lite historia. Himla intressant.. När jag tar lite pauser kollar jag på resor till London. Blir nog en resa dit i höst. Vi hade tänkt åka till ett varmare ställe, men det ser inte ut som att vi kan ta ledigt så mycket framöver. Andreas pluggar nu med och jag har C-uppsatsen att tänka på, så en weekend är nog de vi kan unna oss just nu känns det som. Men det gör inte så mycket, har alltid velat åka till London. Så häftigt!



Tjooo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du tycker om inlägget:

Trackback