Normer och värderingar

Irriterande när man har skrivit en massa och så försvinner de när jag råkar trycka på en knapp. Suck!

Allt som jag hade skrivit orkar jag inte skriva om igen, kanske senare. Sitter och pluggar, men tog en välbehövlig rast efter fem timmars plugg. Läser en massa recept, Gi recept. Till lunch idag åt vi pannkakor faktist, fast med ett helt annat mjöl än annars. Smeten såg ut som gröt, men det smaka helt okej. Orka två sen var jag mätt:p Det är väll positivt tror jag? till lunch blir de nog köttfärssås men utan kolhydrater till. Sen har andreas träning så då passar jag på att ställa mig på crossen. Nu ska de brännas feettt! =)



Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du tycker om inlägget:

Trackback