Kräftor och sämre humör

Idag är det ju lördag, vilket innebär att jag är ledig. Jag har fått sova ut och det är jätte varmt väder ute. Ändå så kan jag inte riktigt känna att det är helg. Det finns ingen som är ledig idag har jag upptäckt och nu sitter jag här framför datorn fast det är fint väder ute. Konstigt jag vet... Har iaf varit ute en sväng och handlat lite. Vi skulle åkt på kräftskiva ikväll men den vart inställd, så vi äter lite kräftor och tillbehör själva.

Jag tror man måste få de här dagarna med downs, för att sedan vara extra glad andra dagar.. Men de känns inte så kul. Om de är någon som har en fest eller så ikväll, hör av er!



bättre humör imorn tror jag.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du tycker om inlägget:

Trackback