GI

Om jag skulle ta att börja med GI igen. Känns som att min kropp mådde mycket bättre när jag körde på det sist. Sockerberoendet ska vi ju inte prata om. Hittar en massa goda recept, så jag börjar nog efter helgen :) Frida och jag!
Var på stan idag en sväng och luncha med mina vänner Frida, Maria och Lisa. Himla kul att vi alla är i samma stad igen. Vi gick ett helt år ihop tidigare, och nu är de bara ett par månader kvar. Helt sjukt!

Ett av mina stora intressen är inredning. Känner inte att jag har fått till det hemma som jag vill ha det. Har helt enkelt bytt stil. Nu är jag mer inne på vitt och fräscht, lite shabby chic. Vill ha de ljust och luftigt. De är så mycket lättare att ändra om textiler om de andra går i vitt. En sida som jag kan rekomendera är www.styleroom.se Vilken sida! Det finns allt, alla som är något inredningsintresserade borde kolla den sidan. Jul är ett annat stort intresse som jag har, jag älskar att inreda till julen. Att göra en massa arrangemang och liknande hemma, finns det något roligare? Jag har faktist redan börjat kolla in en hel del julbloggar, men det är faktist bara fyra månader kvar till jul:P I år ska jag satsa på lite nya färger till min jul tror jag. De år som jag har bott hemifrån har jag haft guld och rött. Vore häftigt att testa något nytt =)

Förresten skor, kan vi få för mycket av dem? tror inte det. Hitta ett par till boots från HM den här gången.

Är mycket för brunt, tycker det är skitsnyggt till hösten och ett par snygga jeans till. Förresten idag ska jag berätta vad jag åt för kvällsmat. Jag hitta ett bra recept på http://www.tasteline.com/Recept/Kottfarsomelett_i_langpanna 
Det var riktigt gott, jag käkade med paprika och keso till. Så gott! Kan jag tipsa om, och man håller sig mätt länge! Nu ska jag in på tradera en sväng.. =)


Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du tycker om inlägget:

Trackback