Ett nytt tema?

Länge sedan jag var här, känner att jag inte har orkat skriva blogg på länge. Nu kanske det ska bli ändring? Mat och bakning är stora intressen hos mig, men frågan är om jag inte bara ska ha en vanlig blogg utan att vara fokuserad på något? Det känns som att det är större chanser för mig att skriva något här:P Skolan har börjat igen, det känns bra! Ett halvår kvar.. Enbart ett halvår. Helt sjukt!


Gick på stan förrut, finns en hel del som jag kan tänka mig köpa nu inför höstens framfart. Jag är lite inne på att köpa nya skinnleggings, känns som att jag inte kommer klara mig utan det i höst. Supersnygga hitta jag på nelly.com, det känns dock inte som att prislappen riktigt överenstämmer med min ekonomi. Kanske om ett halvår?


www.nelly.com


 Måste även hitta några snygga strumpbyxor till min nya fina stickade klänning jag köpte i Ullared. Ett par snygga boots måste jag ha med, gärna ett par bruna i år tror jag. Har hittat ett par i budget på ellos faktist, många kommentarer på dem och de är övervägande positiva. Tycker de liknar ett par av Acnes boots. Ganska dålig bild det är jag medveten om. Kanska värda att testa?



www.ellos.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du tycker om inlägget:

Trackback