Dobidoo

Härligt med fredag, länge sen jag var ledig både lördag och söndag. Skönt! Idag har jag varit inne i norrköping på ett seminarium med arbetsgruppen. Det gick bra, var inga problem skönt att ha det avslutat. Ännu ett steg till avslutad utbildning, har bara fyra månader kvar lite drygt. Helt sjukt! 3½ år går tydligen väldigt snabbt.

Idag efter skolan gick jag och Lisa på stan en sväng. Jag köpte två par byxor för 199 tillsammans, men då det var 10% på alla kläder för alla medlemmar blev det 178. Riktigt bra kap tycker jag! två byxor. Bra "skit" byxor nu till att jag ska börja jobba, lite slit och släng byxor är alltid bra att ha. Var även och tittade på de där bootsen på Hm idag men jag beslutade mig för att inte köpa dem idag iaf, utan ta en sväng på alla skoaffärer innan jag bestämmer mig. Det är ju (förhoppningsvis) ett litet tag till jag behöver höstskor.

Nu här hemma har jag precis bokat en kryssning med mina tre vänner. Ska bli himla kul! När vi gör något är de galet, jag säger bara de, galet! Vi har så himla roligt! Dåligt med bilder jag vet, ska ta kort på mina byxor imorn har jag tänkt. Måste blir bättre på att uppdatera från mobilen tror jag!


Ha en bra kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du tycker om inlägget:

Trackback