Västervik

Skönt med långledig, även om jag har jobbat en del har det varit skönt att koppla bort skolan totalt. Idag har vi haft en fullspäckad dag med en del farande till våra båda familjer. Först åkte vi ut till Andreas familj och fikade, hade hoppats på mer sol men fick sitta lite grann innan vi for hem igen. Hem och äta fort och sedan iväg mot västervik, där vi skulle fira min kusin som fyllt tre. Fick ju en till kusin där nu med för ett par månader sedan, en liten Ella som vi ska på dop för lite längre fram i maj.





Härlig helg med en massa god mat och alldeles för mycket onyttigt, men jag antar att det hör till påsk. Nästa helg är de ju valborg och då blir de väll ännu mer fest kan jag tro.

Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du tycker om inlägget:

Trackback