Påsk

Dålig uppdatering!! Jag vet, illa.. Jag har varit i skolan och jobbat mkt men det är kanske inte någon undanflykt :p Har ju en ny mobil med så jag borde kanske lära mig hur jag uppdaterar med den med, då går det ju smidigare =D
Lååångfredag, inget speciellt.. Är ledig men jag jobbar imorn. Sitter och väntar på att min mamma ska komma så vi kan gå och plocka påskris.

Igår var mina kusiner hos mamma o pappa =) Stora de börjar bli, ser dem ju inte på så lång tid emellan! De är ju bara hemma ett par ggr om året =( vill att de ska flytta hit! Annars så blir det inte så händelserik påsk för mig, tyvärr..

Nästa vecka är de valborg och det är oxå ovisst än så länge :S

Nu måste jag kila!!


Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du tycker om inlägget:

Trackback