Glass i stora lass

Idag när vi hade slutat från vårt seminarium gick jag och Maria och vänta på vår buss. Vårt seminarium drog ut på tiden, vilket innebar att vi fick vänta en extra timme, suck! Därför bestämde vi oss att gå och köpa en glass. Jag testade den nya Daim Päron... Nja sådär, enda skillnaden var ju att vaniljen var utbytt mot päron. Säkert jätte gott för dem som gillar päron, men för mig var de ingen smaksensation i min mun direkt.


Nae, jag gillar sånt med en massa choklad och kola. Massor med kola, Magnum Double är ju en klar favvo men den har ju tyvärr försvunnit. All choklad är ju bara med en massa hasselnöt i år:s Nog pratat om glassar tror jag:p

Förresten har jag inte berättat att jag älskar att buda hem kläder från Tradera. Igår köpte jag en svart kavaj för 19 kronor. Helt okej! =) Finns en massa fint, ett bra tips =) Idag har jag förresten varit småsugen på att baka något men den här veckan måste bli lite nyttigare än förra veckan:p Beach 2011 är ju på ingång:p
Nu ska jag sova!!


Hanna


Kommentarer
lovisa p skrev:

dem säger på reklamen på radion att magnum double finns på pressbyråerna:) Det är en favorit hos mig också.

2011-04-19 @ 11:48:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du tycker om inlägget:

Trackback